8a.pl E-book
Case Study

Odkryj historię sukcesu
współpracy 8a.pl
i SALESmanago

badge-1 badge-2 badge-3 badge-4

179x

179-krotny zwrot z inwestycji
z wdrożenia SALESmanago

39%

transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago

Bardzo podoba mi się to, że już po pierwszym zalogowaniu wiele funkcji było tak łatwych w obsłudze, że nie wymagały one prawie żadnej pomocy czy tutoriali. Kontakt z działem Customer Success jest doskonały, Jakub Sieprawski jest niesamowitą osobą do pracy - zawsze doskonale przygotowany do naszych rozmów. Przy bardziej zaawansowanych scenariuszach zawsze mogłem liczyć na to, że Support wykona swoją pracę.

Szymon Podstufka

Partner Marketing Automation

Salesmanago Icon

O firmie

Firma 8a.pl oferuje szeroki wybór odzieży outdoorowej, zarówno damskiej, męskiej, jak i dziecięcej oraz obuwie i sprzęt najlepszych producentów. Wybiera produkty najwyższej jakości, a w ofercie ma już trzysta starannie wyselekcjonowanych marek.

https://8a.pl/

Salesmanago Icon

Wyzwania

Utrzymanie lojalności wobec marki

Konieczność dopasowania oferty indywidualnie dla każdego klienta

Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej na każdym etapie Buyer’s journey

Zwiększenie retencji oraz Customer Lifetime Value

Salesmanago Icon

Efekty

179x

179-krotny zwrot z inwestycji
z wdrożenia SALESmanago

36%

36% obsługiwanych transakcji
ostatniego kliknięcia generowanych
przez procesy automatyzacji

139%

Wzrost OR o 139%
dla dynamicznych
e-maili w porównaniu
z kampaniami masowymi

394%

Wzrost CTR o 394% dla e-maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych

39%

39% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago

1046

średni CLV

Czy te statystyki można zmierzyć i zwiększyć za pomocą SALESmanago?

Czytaj więcej!