179x
179-krotny zwrot z inwestycji
z wdrożenia SALESmanago
39%
transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago
Bardzo podoba mi się to, że już po pierwszym zalogowaniu wiele funkcji było tak łatwych w obsłudze, że nie wymagały one prawie żadnej pomocy czy tutoriali. Kontakt z działem Customer Success jest doskonały, Jakub Sieprawski jest niesamowitą osobą do pracy - zawsze doskonale przygotowany do naszych rozmów. Przy bardziej zaawansowanych scenariuszach zawsze mogłem liczyć na to, że Support wykona swoją pracę.
O firmie
Firma 8a.pl oferuje szeroki wybór odzieży outdoorowej, zarówno damskiej, męskiej, jak i dziecięcej oraz obuwie i sprzęt najlepszych producentów. Wybiera produkty najwyższej jakości, a w ofercie ma już trzysta starannie wyselekcjonowanych marek.
Wyzwania
Utrzymanie lojalności wobec marki
Konieczność dopasowania oferty indywidualnie dla każdego klienta
Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej na każdym etapie Buyer’s journey
Zwiększenie retencji oraz Customer Lifetime Value
Efekty
179x
179-krotny zwrot z inwestycji
z wdrożenia SALESmanago
36%
36% obsługiwanych transakcji
ostatniego kliknięcia generowanych
przez procesy automatyzacji
139%
Wzrost OR o 139%
dla dynamicznych
e-maili w porównaniu
z kampaniami masowymi
394%
Wzrost CTR o 394% dla e-maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych
39%
39% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago
1046
średni CLV
Czy te statystyki można zmierzyć i zwiększyć za pomocą SALESmanago?