Specjalistyczna wiedza prawna i podatkowa stanowi ogromną wartość na rynku, o ile jest odpowiednio dystrybuowana. Mnogość przepisów prawnych i podatkowych utrudnia znalezienie rozwiązania własnego problemu – przedzieranie się przez gąszcz treści skutecznie zniechęca do dalszych poszukiwań.
Znajomość zachowania konkretnych osób w Internecie pozwala na odpowiednie dopasowanie stworzonego contentu do problemów każdego z potencjalnych klientów. Odpowiednio dopasowane cykle edukacyjne pokazują kompetencję kancelarii i uwiarygodniają ją w oczach odbiorców, przez co zwiększa się ilość klientów decydujących się na skorzystanie z usług.
Z platformy SALESmanago Marketing Automation korzystają uznane kancelarie prawne (AIF Kancelaria) i firmy doradztwa podatkowego (Eurotax, MISP).
Funkcje z jakich kancelarie prawne i firmy doradztwa podatkowego korzystają najczęściej
Lead Generation
-
Pozyskiwanie Leadów przez zintegrowane formularze kontaktowe.
-
Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
-
Segmentacja klientów w oparciu o elementy przeglądane na stronie i ilość spędzonego czasu.
-
Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.
-
Sidebary lub popup z zapisem na newsletter.
-
Banery dynamiczne prezentujące daną usługę – wyświetlane adekwatnie do zachowania kontaktu monitorowanego.
-
Aplikacje konkursowe Facebook.
-
Reklamy RTB dla leadów firmowych.
-
Alert o przekroczonym scoringu oraz informacja czym interesował się klient na stronie.
-
Konta email w trybie proxy – monitorowanie kontaktów z własnej skrzynki pocztowej.
Automatyczne kampanie mailingowe
-
Wiadomości Lead Nurturing przygotowujące do skorzystania z usług.
-
Cykl wiadomości Welcome Message po zapisie do newslettera.
-
Wiadomości cykliczne.
-
Segmentowane newslettery wysyłane automatycznie po stwierdzeniu zainteresowania rozwiązaniem problemu z konkretnej dziedziny.
-
Dynamiczne newslettery – wykorzystania kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z newsami z naszej strony oraz informacjami branżowymi.
Wspieranie sprzedaży bezpośrednie
-
Zintegrowany moduł call-center podsyłający priorytetowe leady wraz z pełnym profilem behawioralnym i scenariuszem rozmowy.
-
Alerty do działów handlowych po stwierdzeniu zainteresowania kontaktu ofertą.
-
Zautomatyzowane kampanie sprzedażowe samoistnie przenoszące kontakty na dalsze etapy w momencie wzrostu zainteresowania.
-
SMS-y z przypomnieniem o spotkaniu.