Kancelarie prawne i doradztwo podatkowe

 

Specjalistyczna wiedza prawna i podatkowa stanowi ogromną wartość na rynku, o ile jest odpowiednio dystrybuowana. Mnogość przepisów prawnych i podatkowych utrudnia znalezienie rozwiązania własnego problemu – przedzieranie się przez gąszcz treści skutecznie zniechęca do dalszych poszukiwań.
Znajomość zachowania konkretnych osób w Internecie pozwala na odpowiednie dopasowanie stworzonego contentu do problemów każdego z potencjalnych klientów. Odpowiednio dopasowane cykle edukacyjne pokazują kompetencję kancelarii i uwiarygodniają ją w oczach odbiorców, przez co zwiększa się ilość klientów decydujących się na skorzystanie z usług.
Z platformy SALESmanago Marketing Automation korzystają uznane kancelarie prawne (AIF Kancelaria) i firmy doradztwa podatkowego (Eurotax, MISP).

Funkcje z jakich kancelarie prawne i firmy doradztwa podatkowego korzystają najczęściej

Lead Generation

  • Pozyskiwanie Leadów przez zintegrowane formularze kontaktowe.
  • Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
  • Segmentacja klientów w oparciu o elementy przeglądane na stronie i ilość spędzonego czasu.
  • Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.
  • Sidebary lub popup z zapisem na newsletter.
  • Banery dynamiczne prezentujące daną usługę – wyświetlane adekwatnie do zachowania kontaktu monitorowanego.
  • Aplikacje konkursowe Facebook.
  • Reklamy RTB dla leadów firmowych.
  • Alert o przekroczonym scoringu oraz informacja czym interesował się klient na stronie.
  • Konta email w trybie proxy – monitorowanie kontaktów z własnej skrzynki pocztowej.

Automatyczne kampanie mailingowe

  • Wiadomości Lead Nurturing przygotowujące do skorzystania z usług.
  • Cykl wiadomości Welcome Message po zapisie do newslettera.
  • Wiadomości cykliczne.
  • Segmentowane newslettery wysyłane automatycznie po stwierdzeniu zainteresowania rozwiązaniem problemu z konkretnej dziedziny.
  • Dynamiczne newslettery – wykorzystania kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z newsami z naszej strony oraz informacjami branżowymi.

Wspieranie sprzedaży bezpośrednie

  • Zintegrowany moduł call-center podsyłający priorytetowe leady wraz z pełnym profilem behawioralnym i scenariuszem rozmowy.
  • Alerty do działów handlowych po stwierdzeniu zainteresowania kontaktu ofertą.
  • Zautomatyzowane kampanie sprzedażowe samoistnie przenoszące kontakty na dalsze etapy w momencie wzrostu zainteresowania.
  • SMS-y z przypomnieniem o spotkaniu.