Identyfikacja osób na stronie WWW

 

System SALESmanago Marketing Automation posiada unikalny i jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie modułów identyfikujących i monitorujących konkretne osoby odwiedzające stronę WWW firmy. Oznacza to, że w odróżnieniu od klasycznych narzędzi analityki stron WWW, otrzymujemy informację o wejściach i zachowaniu konkretnych osób. Dzięki identyfikacji konkretnych użytkowników strony WWW system monitoruje ich zachowanie, buduje profile behawioralne i może automatycznie reagować na różne zachowania.

Dostępne funkcjonalności

  • Identyfikacja osób wchodzących na stronę WWW
  • Rozpoznanie źródeł odwiedzin i fraz wpisanych w wyszukiwarce
  • Automatyczna identyfikacja kolejnych wizyt danej osoby na stronie WWW
  • Identyfikacja sprzętowa – system rozpoznaje wykorzystywane urządzenie, przeglądarkę i system operacyjny
  • Geolokalizacja – rozpoznanie miejsca, z którego nastąpiło połączenie ze stroną WWW

Korzyści dla użytkownika

  • Unikalna wiedza sprzedażowa na temat zainteresowania klienta
  • Wiedza o tym kiedy u klienta pojawia się potrzeba zakupowa
  • Możliwość automatycznej segmentacji klientów na podstawie zainteresowań
  • Więcej leadów w procesie sprzedaży
  • Lepsze wykorzystanie potencjału posiadanej bazy kontaktów
  • Monitorowanie zachowania osób po kampaniach marketingowych
Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo

Opinie klientów

„SALESmanago umożliwiło nam identyfikację osób odwiedzających nasze serwisy www i monitorowanie ich zachowania. Dzięki niemu mamy możliwość profilowania naszych klientów i prowadzenia zautomatyzowanej i jednocześnie spersonalizowanej komunikacji z nimi.”

Kamila Górecka-Kirwiel – Marketing & PR Manager, Condohotels Management