Moduł publikacji w SALESmanago Marketing Automation to narzędzie pozwalające na automatyzację codziennej pracy każdego marketera w Social Media. Dostępna integracja z popularnymi Facebook i Twitter pozwala szybko planować i publikować posty na swoich fanpage’ach i dodawać nowe tweety w czasie rzeczywistym lub dowolnym momencie w przyszłości.
Pamiętaj, że opublikowany na Facebooku post możesz bez problemu wypromować z poziomu SALESmanago. Dowiedz się więcej >>
Analityka zainteresowania i skuteczności postów w Social Media
System SALESmanago Marketing Automation pozwala na dokładną analizę zainteresowania publikowanymi postami. W przypadku postów na Facebooku można zbadać w ujęciu czasowym jaki był unikalny oraz całkowity zasięg postów z wybranego fanpage oraz łączna liczba komentarzy, polubień i udostępnień.
Ponadto dla każdego posta oraz tweeta zbierane są indywidualne statystyki dotyczące polubień, udostępnień, czy komentarzy. Dzięki analityce dostępnej w SALESmanago Marketing Automation w prosty sposób możesz porównać dane zebrane w wyniku działań email marketing, website marketing czy social media, co pozwala na jeszcze lepsze planowanie przyszłych kampanii marketingowych.
Korzyści dla użytkownika:
-
Prosta integracja z kontem na Facebooku i Twitterze
-
Nielimitowana możliwość integracji różnych kont użytkownika na Facebook i Twitter
-
Oszczędność pracy oraz czasu poprzez możliwość publikacji jednego posta na kilku fanpage na raz
-
Planowanie publikacji postów i tweetów w przyszłości
-
Podgląd i możliwość edycji wszystkich zaplanowanych postów
-
Analiza zainteresowania danym postem bądź tweetem
-
Szybki podgląd wszystkich postów opublikowanych na wybranym koncie Facebook i Twitter
Opinie klientów
„Korzystanie z SALESmanago Marketing Automamation znacząco podniosło wskaźniki OR i CTR naszych mailingów, co w widoczny sposób przekłada się na naszą sprzedaż. Narzędzie jest bardzo dobrze rozbudowane, dlatego nieoceniona jest pomoc Opiekuna, który co rusz wskazuje nowe możliwości i podpowiada, w jaki sposób zwiększyć efektywność działań marketingowych.”
Jacek Rudziński, Project Manager, okazje.eholiday.pl