Zarządzanie Leadem

 

System umożliwia pełne zarządzanie leadem na każdym etapie kampanii marketingowej i sprzedażowej. Realizując proces w pełni automatycznie utrzymujemy pełną kontrolę nad każdym kontaktem dostępnym w firmie. Sam proces zaczyna się w momencie pozyskania i trwa poprzez edukację, zakup i retencję klienta. Zarządzanie leadem polega głównie na budowaniu  z nim relacji ale równie ważna jest sama obsługa każdego kontaktu wewnątrz firmy w procesach marketingowych i sprzedażowych.

Dostępne funkcjonalności:

Pozyskiwanie leadów:

  • kreator stron docelowych – landing pages
  • kreator formularzy kontaktowych, pop-up i sidebar
  • formularze z dynamicznie dopasowywaną treścią
  • aplikacje konkursowe do pozyskiwania leadów z Facebook
  • integracja z czatem na stronie WWW
  • integracja z ankietami online

Lead Nurturing:

  • cykliczne programy edukacyjne – drip marketing
  • wielokanałowe program edukacyjne
  • program edukacyjne dopasowywane i uruchamiane na podstawie zachowania leada

Scoring leadów:

  • automatyczna przypisywanie scoringu na podstawie ogólnych zasad
  • automatyczny scoring za konkretne zidentyfikowane zachowania
  • pomiar scoringu na konkretnym tagu
  • pomiar scoringu na konkretnym etapie lejka sprzedażowego

Przekazywanie leadów:

  • automatyczne przekazywanie leadów do działań edukacyjnych
  • automatyczna kwalifikacja leadów do działu sprzedaży
  • automatyczne przekazywanie leadów do konkretnych handlowców
  • monitoring przepływu leadów wewnątrz firmy
  • analityka przepływu leadów w procesach marketingowych i sprzedażowych

Retencja i utrzymanie leadów:

  • automatyczne programy win-back, cross-selling, up-selling

Efekty wdrożenia

  • Firmy wykorzystujące Marketing Automation ograniczają liczbę ignorowanych leadów z 85% do 25%
  • Firmy wykorzystujące Marketing Automation dostarczają do 50% więcej leadów gotowych do zakupu przy 33% niższym koszcie