Isuzu Benelux SA Polska to oficjalny dystrybutor japońskiego koncernu Isuzu Motor LTD, światowego lidera w zakresie technologii i produkcji silników diesla, samochodów dostawczych, ciężarowych oraz autobusów. W Polsce działa w zakresie dystrybucji pick-upów oraz części zamiennych do silników industrialnych.
Firma borykała się niską konwersją w kanale online i poprawa tego stanu rzeczy stała się głównym celem po wybraniu przez nich platformy SALESmanago Marketing Automation. Dodatkowo, analizując obecne działania i wyniki firmy podjęto kroki mające na celu poprzez wdrożenie strategii marketing automation usprawnienie obsługi zapytań oraz pracę nad budowaniem lojalności klientów.
Efekty działań marketing automation okazały się bardziej niż zadowalające – Isuzu Motor zwiększyło sprzedaż o 17%, konwersję sprzedażową o 31%, a współczynnik OR aż o 50% dzięki zastosowaniu zaproponowanych działań.
“Wdrożenie wybranych funkcjonalności SALESmanago Marketing Automation zdecydowanie pomogło w uporządkowaniu
zarządzania bazami danych klientów, poprawiło skuteczność dotarcia do klientów z dedykowanymi komunikatami i
ułatwiło pracę handlowców. Zespół SALESmanago Marketing Automation był bardzo pomocny w analizie potrzeb
firmy i dobraniu najlepszej konfiguracji systemu, a także w bieżącym zarządzaniu funkcjonowaniem aplikacji w
celu zmaksymalizowania korzyści wynikających z jej zastosowania.”
Radosław Przybyt, Product and Sales Channels Manager w Isuzu Motor