Omnichannel, multichannel, cross-channel… to chyba najczęściej używane pojęcia ostatnich lat, terminy-fetysze, o których eksperci mówią sporo, ale w nieproporcjonalnie niskim stopniu przekłada się to na praktykę marketerów.
W dużej mierze wynika to z braku odpowiednich narzędzi i zasobów. Jak wynika z przeprowadzonych przez SALESmanago Marketing Automation badań, 86% marketerów dostrzega wagę mobile, ale zaledwie 13% dokonuje jakiejkolwiek inwestycji w ten kanał. Nie mówiąc już o projektach integracji kanału mobile z narzędziami do Marketing Automation oraz wymiany informacji o zachowaniu użytkownika na stronie www oraz w aplikacji.
Praktyczne narzędzia: SALESmanago + APPmanago
Największym kłopotem nie jest zrozumienie przez marketerów znaczenia kanału mobile oraz marketingu omnichannel – problem tkwi w konkretnych rozwiązaniach i działaniach. Dlatego przygotowaliśmy ebooka, w którym pokazujemy 12 sposobów, na dostarczenie odbiorcom spójnego doświadczenia w wielu kanałach takich jak: email marekting, mobile marketing, website marekting, social media. Nacisk położyliśmy na integrację między tradycyjnym, desktopowym Marketing Automation oraz Mobile Marketing Automation.
Czego dowiesz się z ebooka?
Z naszego nowego ebooka dowiesz się m. in.:
-
czym jest omnichannel marketing i jak zastosować marketing automation,
-
jak segmentować użytkowników aplikacji oraz jak tę segmentację wykorzystać do komunikacji poza aplikacją,
-
jak pozyskiwać leady z aplikacji,
-
czego możesz się dowiedzieć z danych o geolokalizacji,
-
jak odpowiedzieć na multiscreening,
-
jak utrzymać kontakt z osobami, które odwiedziły stronę, ale nie zostawiły danych!
Kliknij w banner żeby pobrać ebooka.