- Website Marketing
- Advertising Networks & External platforms
- CDP & Digital Body Language
- Mobile Marketing
- Email Marketing
- Social Media
Stosuj programy poleceń używając formularzy kontaktowych wewnątrz wiadomości e-mail. Pozwól swoim klientom polecać Twoje newslettery znajomym.
Użyj Progresywnego Profilowania w Live Chacie i zbieraj więcej informacji o swoich klientach. Pytaj ich tylko o te dane, których jeszcze nie masz.
Używaj progresywnych formularzy kontaktowych by zbierać więcej danych o klientach. Wyświetlaj pop-upy tylko wtedy, gdy nie masz informacji o konkretnym użytkowniku. Nigdy nie proś o te dane, które już masz.
Użyj informacji o źródłach wizyt (banner, CPC, reklama, Facebook, itd.) by pokazać spersonalizowaną treść na stronie. Niech Twoja strona odpowiada temu, co klient widział wcześniej w zewnętrznych źródłach.
Zamiast wypytywać użytkowników o ich zainteresowania wykorzystaj profile behawioralne żeby dobrać formularze do zbierania danych i landing page idealnie dopasowane do potrzeb każdego z odwiedzających. Twój potencjalny klient będzie poproszony tylko o podanie maila lub telefonu, oferta zostanie wysłana automatycznie, a dział handlowy dostanie stosowny alert.
Wyświetlaj formularze do zbierania danych na filmach z YouTube umieszczonych na Twojej stronie. Zbieraj dane o użytkowniku kiedy ogląda materiały video.
Automatycznie zbieraj dane kontaktowe użytkowników swojej aplikacji mobilnej i wysyłaj je do SALESmanago. Wyślij im wiadomość powitalną, oferty specjalne i newslettery.
Zbieraj informacje o anonimowych użytkownikach aplikacji mobilnej przez wysłanie im powiadomień push przekierowujących ich do formularza, gdzie mogą zostawić swoje dane.
Zbieraj nowe kontakty w bazie SALESmanago z fanpage-a na Facebooku lub formularzy na Facebooku. Docieraj do ludzi w kampaniach w mediach społecznościowych i pozyskuj ich dane by kontynuować komunikację w innych kanałach.
Używaj Automatycznego Sales Chata dla Messengera i pozyskuj klientów z poziomu Facebooka.
Retargetuj anonimowe kontakty odwiedzające Twoją stronę w sieciach reklamowych z reklamami dopasowanymi dynamicznie do ich profili behawioralnych i pozyskuj ich dane do swojej bazy.
Śledź dowolne działania użytkownika na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej (np. kliknięte przyciski, kalkulacje, szukane frazy, spędzony czas) by uzyskać w pełni sprofilowanego leada w momencie pozyskania jego danych.
Śledź użytkowników oglądających filmy na Twojej stronie internetowej i segmentuj ich w oparciu o to które, kiedy i jak długo oglądali.
Identyfikuj firmy odwiedzające Twoją stronę by skontaktować się z nimi bezpośrednio. Użyj informacji o dostawcy internetu (ISP), którego użytkownik używa by zyskać nazwę sieci firmowej i znajdź tę firmę w CRM lub w Internecie.
Twórz i monitoruj nowe leady z poziomu skrzynek mailowych swoich handlowców. Śledź konwersacje mailowe i badaj reakcje na wiadomości sprzedawców. Będziesz wiedział kiedy email został otwarty i kliknięty i czego klient szukał później na stronie internetowej.