89%
marketerów za najwyższy priorytet uznaje poprawę umiejętności mierzenia i analizowania wpływu działań marketingowych na osiągane cele
Tylko 58%
marketerów twierdzi, że zazwyczaj udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe
Tylko 29%
marketerów uważa, że nie ma problemów ani opóźnień w uzyskaniu wyników z automatycznych kampanii
Do 2025
roku data stories będą najczęstszym sposobem korzystania z analityki, przy czym 75% stories będzie generowanych automatycznie z wykorzystaniem technik analityki rozszerzonej
(Gartner)
5 kroków do sukcesu z eCommerce Dashboard
Wizualizuj dane
Z łatwością wizualizuj swoje dane. Używaj różnych wykresów, diagramów i innych wizualizacji, aby szybko zidentyfikować wzorce, zależności i trendy.
Połącz dane z platformy eCommerce i dane marketingowe w czasie rzeczywistym
Wykorzystaj Growth Intelligence, aby rozwinąć swój biznes i połączyć w jednym miejscu dane z platformy eCommerce z danymi marketingowymi w czasie rzeczywistym. Zyskasz wgląd i dane, których potrzebujesz, aby zmaksymalizować efekty działań marketingowych i wspierać rozwój biznesu.
Zyskaj większą kontrolę nad działaniami biznesowymi
Maksymalnie wzmocnij działanie omnichannel. Wszystkie ważne dane w jednym miejscu - od sprzedaży, przez atrybucję przychodów, po wydajność marketingu cyfrowego. Zgłębiaj konkretne metryki i analizuj powiązania w kampaniach omnichannelowych, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki.
Dostęp do danych 24/7 w czasie rzeczywistym
Podejmuj trafione decyzje i szybciej rozwiązuj problemy. Dzięki temu intuicyjnemu dashboardowi zyskasz dostęp do szeregu informacji, dzięki którym usprawnisz swoje operacje eCommerce i wyprzedzisz konkurencję.
W mgnieniu oka identyfikuj najważniejsze obszary
Podejmuj bardziej świadome decyzje strategiczne. Identyfikuj w mgnieniu oka najbardziej krytyczne parametry. Pogłębiaj analizę swojego otoczenia eCommerce. Skutecznie usprawniaj procesy robocze, zmieniaj alokację zasobów i podejmuj bardziej świadome decyzje strategiczne.
Jak działa eCommerce Dashboard?
-
Czy Google wystarcza do śledzenia wydajności marketingu w eCommerce?
Sklepy internetowe zazwyczaj wykorzystują zarówno platformę eCommerce, jak i oprogramowanie marketingowe, aby rozwijać swój biznes. Dane z tych dwóch źródeł nie zawsze są jednak spójne i powodują lukę w zrozumieniu zachowań klientów i ich ścieżki zakupowej. Bez kompleksowych danych w czasie rzeczywistym brakuje wglądu, który pozwoliłby podejmować przemyślane decyzje. Aby wypełnić tę lukę i uzyskać holistyczny widok, marketerzy często korzystają z Google Tag Managera. Jednak platformy takie jak SALESmanago opierają się na innym modelu atrybucji. SALESmanago, w przeciwieństwie do Google Analytics, mierzy nie tylko wizyty na stronie internetowej, ale także OR i CTR e-maili, transakcje offline i wiele innych wskaźników. Te różnice są szczególnie widoczne w przypadku darmowej wersji Google Analytics.
-
Wykorzystaj Growth Intelligence, które realnie wspiera marketerów
Korzystanie z dashboardów ze zgrabnie zwizualizowanymi danymi zarówno z platformy eCommerce, jak i marketingowej pomaga zmniejszyć lukę między nimi i zminimalizować ryzyko błędnego powiązania zdarzeń w sklepie. Daje ci to lepszą kontrolę nad działaniami biznesowymi, poprzez dostęp do danych 24/7 w czasie rzeczywistym. W rezultacie ten kompleksowy widok na sklep i jego działania pozwala ci podejmować lepsze decyzje strategiczne przy i optymalizować strategie marketingowe, co prowadzi do większego ROI.
-
Buduj lojalność, generuj przychody i zostań zaufanym partnerem CEO
Dashboard eCommerce to potężne narzędzie dla marketerów, które pozwala zidentyfikować kluczowe obszary rozwoju i zmaksymalizować efekty działań marketingowych. Wizualne wykresy i grafy zapewniają szybki rzut oka na wydajność różnych aspektów biznesu, w tym przegląd skuteczności budowania lojalności. Możesz zatem łatwo wybrać odpowiednie działania. Szczegółowa atrybucja przychodów omnichannel zapewnia kompleksowy przegląd wydajności różnych działań marketingowych. Wszystko to razem daje ci narzędzia do zarządzania budżetem marketingowym i stymuluje wzrost. Dzięki temu możesz być zaufanym partnerem dla swojego CEO.
-
Czy Google wystarcza do śledzenia wydajności marketingu w eCommerce?
Sklepy internetowe zazwyczaj wykorzystują zarówno platformę eCommerce, jak i oprogramowanie marketingowe, aby rozwijać swój biznes. Dane z tych dwóch źródeł nie zawsze są jednak spójne i powodują lukę w zrozumieniu zachowań klientów i ich ścieżki zakupowej. Bez kompleksowych danych w czasie rzeczywistym brakuje wglądu, który pozwoliłby podejmować przemyślane decyzje. Aby wypełnić tę lukę i uzyskać holistyczny widok, marketerzy często korzystają z Google Tag Managera. Jednak platformy takie jak SALESmanago opierają się na innym modelu atrybucji. SALESmanago, w przeciwieństwie do Google Analytics, mierzy nie tylko wizyty na stronie internetowej, ale także OR i CTR e-maili, transakcje offline i wiele innych wskaźników. Te różnice są szczególnie widoczne w przypadku darmowej wersji Google Analytics.
-
Wykorzystaj Growth Intelligence, które realnie wspiera marketerów
Korzystanie z dashboardów ze zgrabnie zwizualizowanymi danymi zarówno z platformy eCommerce, jak i marketingowej pomaga zmniejszyć lukę między nimi i zminimalizować ryzyko błędnego powiązania zdarzeń w sklepie. Daje ci to lepszą kontrolę nad działaniami biznesowymi, poprzez dostęp do danych 24/7 w czasie rzeczywistym. W rezultacie ten kompleksowy widok na sklep i jego działania pozwala ci podejmować lepsze decyzje strategiczne przy i optymalizować strategie marketingowe, co prowadzi do większego ROI.
-
Buduj lojalność, generuj przychody i zostań zaufanym partnerem CEO
Dashboard eCommerce to potężne narzędzie dla marketerów, które pozwala zidentyfikować kluczowe obszary rozwoju i zmaksymalizować efekty działań marketingowych. Wizualne wykresy i grafy zapewniają szybki rzut oka na wydajność różnych aspektów biznesu, w tym przegląd skuteczności budowania lojalności. Możesz zatem łatwo wybrać odpowiednie działania. Szczegółowa atrybucja przychodów omnichannel zapewnia kompleksowy przegląd wydajności różnych działań marketingowych. Wszystko to razem daje ci narzędzia do zarządzania budżetem marketingowym i stymuluje wzrost. Dzięki temu możesz być zaufanym partnerem dla swojego CEO.
eCommerce Dashboard w praktyce
eCommerce Dashboard dla głodnych sukcesu marketerów eCommerce
Analityka sprzedaży w czasie rzeczywistym (dzisiaj do tej pory) dostępna poza platformą eCommerce
Wizyty w czasie rzeczywistym z 360-stopniowym przeglądem profilu
Dostęp do danych 24/7 w czasie rzeczywistym
Przegląd efektywności budowania lojalności
Najwyższy poziom atrybucji przychodów omnichannel (zarówno kanały, jak i narzędzia)