efarma cas study
Case Study

Odkryj historię
sukcesu współpracy
eFarma i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY

Porozmawiajmy o tym, w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć takie wyniki.

badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

16x

16-krotny zwrot z inwestycji

35%

wzrostu bazy danych w ciągu 1 roku

Korzystamy z SALESmanago od ponad 5 lat. Wybraliśmy go, ponieważ jest to system kompletny, typu all-in-one, który pozwala nam skoncentrować całą podstawową działalność biznesową w jednym miejscu. Analityka, wszystkie kanały komunikacji, eksport głębokich danych sprawiają, że jest to spersonalizowane i modułowe narzędzie dla każdej potrzeby biznesowej.

Veronica Gamba

Brand & CRM Manager

Salesmanago Icon

O firmie

eFarma.com to włoska firma parafarmaceutyczna z produktami zdrowotnymi i wellness. Została założona w 2013 roku w celu zaproponowania innowacyjnego internetowego kanału sprzedaży i doradztwa produktów zdrowotnych. eFarma.com stawia na najwyższą jakość i profesjonalizm w obsłudze klientów, oferując katalog zawierający ponad 60 000 produktów najlepszych marek z branży farmaceutycznej. Zespół eFarma.com składa się głównie z farmaceutów, profesjonalistów gotowych zaoferować każdemu klientowi ten sam rodzaj wsparcia, jakiego można oczekiwać w tradycyjnej aptece. Aby wzmocnić to podejście i dostosować je do współczesnych potrzeb, stosują wielokanałową strategię obsługi klienta, która jest jak najbardziej bezpośrednia i dostępna, aby każdy mógł mieć swojego farmaceutę zawsze przy sobie.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Minimalizacja wskaźnika churn i poprawa Customer Lifetime Value

Budowanie lojalności klientów z komunikacją opartą na zainteresowaniach, stosowaną w najbardziej odpowiednim dla użytkowników momencie

Alternatywne kanały komunikacji z rezygnującymi z subskrypcji

Salesmanago Icon

Efekty

13%

transakcji last click wygenerowanych przez SALESmanago

35%

wzrostu bazy danych w ciągu 1 roku

157%

OR automatycznych e-maili jest o 157% wyższy niż OR newslettera

16x

16-krotny zwrot z inwestycji

22%

22% obsługiwanych transakcji last click generowanych przez procesy automatyzacji

44%

Email po wizycie osiąga 44% OR i 7% CTR

10,5%

10,5% wszystkich transakcji obsługiwanych przez SALESmanago generowanych przez powiadomienia Web Push

64%

64% wszystkich transakcji obsługiwanych przez SALESmanago generowanych przez reguły automatyzacji

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide