16x
16-krotny zwrot z inwestycji
35%
wzrostu bazy danych w ciągu 1 roku
Korzystamy z SALESmanago od ponad 5 lat. Wybraliśmy go, ponieważ jest to system kompletny, typu all-in-one, który pozwala nam skoncentrować całą podstawową działalność biznesową w jednym miejscu. Analityka, wszystkie kanały komunikacji, eksport głębokich danych sprawiają, że jest to spersonalizowane i modułowe narzędzie dla każdej potrzeby biznesowej.
O firmie
eFarma.com to włoska firma parafarmaceutyczna z produktami zdrowotnymi i wellness. Została założona w 2013 roku w celu zaproponowania innowacyjnego internetowego kanału sprzedaży i doradztwa produktów zdrowotnych. eFarma.com stawia na najwyższą jakość i profesjonalizm w obsłudze klientów, oferując katalog zawierający ponad 60 000 produktów najlepszych marek z branży farmaceutycznej. Zespół eFarma.com składa się głównie z farmaceutów, profesjonalistów gotowych zaoferować każdemu klientowi ten sam rodzaj wsparcia, jakiego można oczekiwać w tradycyjnej aptece. Aby wzmocnić to podejście i dostosować je do współczesnych potrzeb, stosują wielokanałową strategię obsługi klienta, która jest jak najbardziej bezpośrednia i dostępna, aby każdy mógł mieć swojego farmaceutę zawsze przy sobie.
Wyzwania
Minimalizacja wskaźnika churn i poprawa Customer Lifetime Value
Budowanie lojalności klientów z komunikacją opartą na zainteresowaniach, stosowaną w najbardziej odpowiednim dla użytkowników momencie
Alternatywne kanały komunikacji z rezygnującymi z subskrypcji
Efekty
13%
transakcji last click wygenerowanych przez SALESmanago
35%
wzrostu bazy danych w ciągu 1 roku
157%
OR automatycznych e-maili jest o 157% wyższy niż OR newslettera
16x
16-krotny zwrot z inwestycji
22%
22% obsługiwanych transakcji last click generowanych przez procesy automatyzacji
44%
Email po wizycie osiąga 44% OR i 7% CTR
10,5%
10,5% wszystkich transakcji obsługiwanych przez SALESmanago generowanych przez powiadomienia Web Push
64%
64% wszystkich transakcji obsługiwanych przez SALESmanago generowanych przez reguły automatyzacji