Website Automation
Zautomatyzuj wyświetlanie dopasowanych 1‑do‑1 treści w czasie rzeczywistym dla kontaktów anonimowych i monitorowanych, w oparciu o ich zachowania i profile transakcyjne, aby zwiększać ich zaangażowanie i konwersję.
O Nas
Produkt
Zasoby
Cennik
Zostań
Partnerem
Kariera
Community
Zautomatyzuj wyświetlanie dopasowanych 1‑do‑1 treści w czasie rzeczywistym dla kontaktów anonimowych i monitorowanych, w oparciu o ich zachowania i profile transakcyjne, aby zwiększać ich zaangażowanie i konwersję.
Wykorzystanie Website Automation umożliwia zaprogramowanie zachowania strony WWW, w celu:
zwiększenia konwersji sprzedażowej poprzez wsparcie procesu zakupowego informacjami o dedykowanych dla klienta ofertach i rekomendacjach
pozyskiwania nowych kontaktów dzięki zaawansowanej personalizacji formularzy i wyświetlaniu ich w najlepszym momencie
dostarczania treści skracających ścieżkę zakupową klienta i ułatwiających odnajdywanie ofert, które będą go interesować
usprawniania procesów obsługi klienta, wykorzystując automatyczne, kontekstowe inicjowanie rozmów na chacie
Jak to działa?
Website Automation umożliwia tworzenie zaawansowanych scenariuszy dostarczania treści na stronie, takich jak:
Tworząc scenariusz konfigurujemy zestaw cech klienta oraz wskazujemy jego zachowanie na stronie, na podstawie którego zaprezentowany ma zostać wybrany komunikat.
Use Cases
Utrzymanie klienta na stronie
Wyświetlenie popupu przekierowującego do promocji dla użytkownika opuszczającego stronę, jeśli jeszcze nie odwiedził tej zakładki.Pozyskiwanie kontaktów
Zaoferowanie rabatu na pierwszy zakup, dla użytkownika anonimowego, który powraca na stronę.Zwiększanie konwersji formularza
Wyświetlenie treści oferującej pomoc w wypełnieniu formularza, jeśli klient spędził na nim przynajmniej 20 sekund.Zwiększanie konwersji
Zaoferowanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktu, gdy użytkownik wraca na jego stronę i pozostaje na niej przez dłuższy czas.Obsługa klienta
Zaoferowanie pomocy, w momencie kiedy użytkownik wyświetla po raz kolejny FAQ w danej sesji.Zaangażowanie klienta
Zaproponowanie pomocy w doborze produktu, w momencie, gdy użytkownik wyświetla kolejny produkt w sesji.Pozyskanie zgód na web push
Zachęcenie do dołączenia do powiadomień dotyczących konkretnej tematyki webinarów, w momencie kiedy użytkownik po raz kolejny wyświetla listę nagrań z webinarów/relacji z konferencji bądź spędza na tej zakładce dłuższy czas.