392%
wzrost transakcji last-click
o 392% w porównaniu
z ubiegłym rokiem
370%
wzrost sprzedaży wspieranej
o 370% w porównaniu
z ubiegłym rokiem
Dzięki współpracy z SALESmanago Pilot WP posiada bardzo rozbudowaną, inteligentną segmentację swojej bazy. Jest w stanie trafić do swoich użytkowników na podstawie szeregu cech (np. co lubią oglądać, jakie pakiety ich interesują, z jakiego kraju pochodzą, czy są aktywni). Dzięki szeroko rozbudowanej personalizacji treści na stronie, oraz automatycznych kampanii omnichannel, budują swoją codzienną relację z klientem.
O firmie
Pilot WP to platforma streamingowa pozwalająca na oglądanie telewizji na
różnych urządzeniach: komputerze, smartfonie, tablecie czy telewizorze. W
swojej ofercie ma ponad 100 kanałów w pakietach Premium, bez umowy i
dodatkowych reklam.
Więcej o firmie na: https://pilot.wp.pl/tv/.
Wyzwania
Inteligentna segmentacja klientów
Zautomatyzowanie kampanii omnichannel
Personalizacja treści na stronie (dynamiczne exit pop upy, PSI, customowe widżety)
Wzrost OR newsletterów
Okazjonalne kampanie (np. podczas Euro 2020, Mundialu 2022)
Efekty
392%
Wzrost transakcji last-click o 392% w porównaniu z ubiegłym rokiem
370%
Wzrost sprzedaży wspieranej o 370% w porównaniu z ubiegłym rokiem
55%
Wzrost OR maili masowych o 55% w porównaniu z ubiegłym rokiem
94%
Wzrost kontaktów monitorowanych o 94% w porównaniu z ubiegłym rokiem
250%
Wzrost transakcji last-click z kampanii automatycznych o 250% w porównaniu z ubiegłym rokiem
Czy te statystyki można zmierzyć i zwiększyć za pomocą SALESmanago? Czytaj więcej!