Pamiętasz swoje pierwsze, samodzielnie napisane wypracowanie? Pamiętasz ile czasu zajęło Ci wymyślenie jak zacząć? Ci z nas, którzy mieli szczęście, mieli nauczyciela, który powiedział co i jak. Reszta po cichu marzyła, żeby mieć prostą instrukcję, która krok po kroku przeprowadzi ich przez cały proces twórczy…
Początki bywają trudne. Nawet znając teorię szybko odkrywa się jak bardzo różni się ona od praktyki. Dlatego właśnie ogromną popularnością cieszą się wszelkiej maści ściągawki, instrukcje i checklisty. Przygotowana przez eksperta lista zadań do odhaczenia w drodze do jakiegoś celu jest nie do przecenienia.
Tworzenie i prowadzenie ecommerce daje wiele satysfakcji i przynosi zyski… jeżeli jest przeprowadzone z głową. Pomagając klientom SALESmanago Marekting Automation przerobiliśmy temat na wszystkie możliwe sposoby. Wielokrotnie obserwowaliśmy ich pierwsze kroki z marketing automation. W dużej mierze tworzymy treści właśnie z myślą o tej grupie odbiorców. Zależy nam na tym, żeby idea automatyzacji marketingu i przejścia z myślenia kampanijnego na bardziej holistyczne na stałe zagościła w głowach naszych użytkowników. Dzięki temu nie tylko nasi eksperci mają przyjemniejszy kontakt ze swoimi “podopiecznymi”, ale również nasi użytkownicy mogą czerpać więcej korzyści z oprogramowania do marekting automation, które z pasją tworzymy od ponad 5 lat.
Z myślą o osobach, które chcą wypróbować konkretne moduły SALESmanago, bez kupowania pełnych pakietów, bądź tych, którzy wiedzą, czego potrzebują i chcą sami skomponować swój pakiet otworzyliśmy SALESmanago AppStore – sklep, gdzie każdy z Was może dobrać takie rozwiązania, jakich w danej chwili potrzebuje: Email Marekting, Live Chat, powiadomienia Web Push, Lead Generation, CRM.
Chcemy również podzielić się naszym doświadczeniem w zakresie dopasowywania funkcjonalności naszego narzędzia do potrzeb różnych biznesów, oraz tworzenia podstawowej strategii dla ecommerce. Z myślą o tym stworzyliśmy infografikę z przepisami na skuteczne połączenia funkcji dostępnych w AppStore, a także ebooka, w którym opisujemy w jakiej kolejności (i po co) wprowadzać poszczególne funkcje SALESmanago Marketing Automation.
Aby pobrać ebooka kliknij w banner. Miłego czytania!