Od początku naszej działalności ,oprócz rozwoju produktu i jego sprzedaży, realizujemy bardzo liczne działania mające na celu budowę rynku marketing automation. Obejmuje to niezliczone wystąpienia na branżowych konferencjach, setki artykułów i materiałów publikowanych na naszym blogu i dystrybuowanych wśród społeczności marketingowej przez czołowe serwisy branżowe w Polsce i na świecie. To, w połączeniu z bardzo dynamicznie rosnącą popularnością technologii marketing automation spowodowało, że w ciągu ostatniego czasu, pojawiła się w Polsce zupełnie nowa kategoria stanowisk pracy tworzonych wokół marketing automation oraz wokół systemu SALESmanago. Wystarczy dzisiaj wejść na popularne portale z ofertami pracy aby się o tym przekonać.
Jeśli jako marketer chcesz zaangażować się w budowę prawdziwej wartości firmy, w której pracujesz, chcesz pozyskiwać unikalne dane o swoich aktualnych i potencjalnych klientach i dzielić się nimi z innymi działami w firmie, chcesz współpracować z działem sprzedaży i wykazywać prawdziwy zwrot z inwestycji w marketing – Zostań specjalistą ds. Marketing Automation!
Na najbardziej rozwiniętych rynkach, osoby zajmujące się wykorzystaniem danych do budowy procesów marketingowych i sprzedażowych, tworzą nową wyjątkową grupę pracowników strategicznych z punktu widzenia rozwoju firm.Z tej grupy marketerów wg najnowszych badań rekrutuje się coraz więcej osób trafiających bezpośrednio do zarządów firm.
Dlaczego warto zostać specjalistą. ds. Marketing Automation
-
Wysokie wynagrodzenie
Specjalista ds. marketing automation zarabia statystycznie 35% więcej od tradycyjnego marketera. Wiedza specjalistyczna jest wysoko premiowana, a unikatowość posiadanych umiejętności stanowi o bezkonkurencyjności na rynku pracy. Funkcje w obszarze marketing automation, ze względu na ich strategiczne znaczenie dla firmy są bardzo rzadko wydzielane poza firmę w ramach outsourcingu.
-
Długofalowość projektów marketing automation
W odróżnieniu od klasycznej pracy marketera zorientowanego na prowadzenie kampanii, projekty w obszarze marketing automation oraz tworzenie i optymalizacja procesów automatyzacyjnych wymagają czasu, współpracy z działami sprzedaży i działem IT, oraz integracji systemu do automatyzacji z pozostałymi systemami.
-
Precyzyjne powiązanie wykonywanej pracy z jej efektami
Dzięki wykorzystaniu technologii marketing automation, wykonywana praca i zaangażowanie marketera zawsze materializowane jest w konkretnych rozliczalnych procesach, w których marketer akumuluje swoją wiedzę oraz wiedzę z działu sprzedażowego.
Jak zostać specjalistą Marketing Automation:
Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na to co zrobić aby pozyskać podstawową wiedzę i zostać specjalistą do spraw Marketing Automation.
-
Bezpłatne Webinaria
Każdego tygodnia prowadzimy 3 profesjonalne szkolenia online z obsługi systemu, efektywności Marketing Automation i prezentujemy Studia Przypadków,
które ilustrują w jaki sposób wykorzystać biznesowo system tego typu. Uczestnictwo w tych spotkaniach Online pozwala na zdobycie bazowej wiedzy wystarczającej
do samodzielnej obsługi systemu SALESmanago Marketing Automation.
Sprawdź program szkoleń Online >>
-
Baza Wiedzy
To kompletny zestaw eBooków, które poruszają tematy nie tylko wdrożenia systemu i efektywności działań, ale także trendów marketingowych.
Dzięki ich lekturze staniesz się nie tylko specjalistą Marketing Automation, ale także bardziej świadomym marketerem.
Bibilioteczka marketera >>
-
Blog Marketing Automation
Codzienne artykuły zamieszczane na naszym blogu dostarczają odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące zarówno tradycyjnego, jak i zautomatyzowanego marketingu.
Ich lektura pozwala na najefektywniejsze prowadzenie działań w systemie, każdego dnia dostarczając praktycznych porad.
Blog Marketing Automation >>
-
Zdobądź Certyfikat SALESmanago Marketing Automation Specialist i dodaj istotną nową pozycję do swojego CV
Zapraszamy do uczestnictwa w naszych specjalistycznych szkoleniach i warsztatach z obsługi systemu, prowadzonych przez naszych ekspertów,
które kończą się przyznaniem oficjalnego certyfikatu SALESmanago Marketing Automation Specialist.
Szczegóły i Kalendarz warsztatów >>
W razie pytań prosimy pisać na adres info@salesmanago.com . Polecamy również obserwowanie aktualnych stanowisk pracy w Benhauer, gdyż sami regularnie zatrudniamy nowe osoby do naszego działu projektów Marketing Automation, do pomocy naszym klientom w obsłudze systemu SALESmanago.